träningsvärk som heter duga

ja det kan man lugnt säga att jag har.. herregud, inte visste jag att man kunde få sån träningsvärk av att åka skoter... jag kan knappt röra varken ben eller armar...men kul var det... stackars linda flög av så jag fick köra en skoter själv hem... men det gick bra och jag kom hem oskadd...

apropå kom hem, jag är nu hemma i dalarna igen... gud va skönt med vår... men jag har haft jätte kul..
men snacka om skillnad på snö... där var det massor... åkte igenom snön igår. och när det väl tog stopp hade jag snö upp till halva låret, och jag har långa ben, då kan ni tänka er hur mycket snö det är där uppe... kändes som att jag hamnat i ett träsk när det aldrig tog stopp =)

åkte bil hem, det tog lite tid att åka 85 mil, men jag slapp flyga och det är jag glad för =)

nej nu ska jag kika lite på tv sen sova... är tok trött efter att gått upp 5 varje morgon...

Just ja... GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Minsta syrran =)

Glad Påsk på dej snygging ;)

2009-04-10 @ 23:12:08
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0