usch för sprutor...

men i morgon är det dags att bita i det sura äpplet och ta min remiss och gå och ta dom satans proverna... hoppas dom kan höja dosen med pillrerna som jag vill... men får se...

Caroline och Vincent kommer och ska följa med så det blir bra det... blir så nervös av att ta spruta och det blir ju inte direkt bättre om man är själv... så nej det känns skönt att få sällskap...

annars hade jag nog lurat med mig Daniel:)

men håll gärna en tumme för mig :)

nej nu ska jag snart krypa till sängs... trött som en gris tror jag allt...

måste ju va pigg i morgon så jag orkar gosa med söt ungen =)

sov gott alla sen!!!

just ja, håll även en tumme att den vita bokhyllan åker till tippen i morgon


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen usch ska du ta prover, fast inget ont som inte har nå gott med sig, och det kommer ju gå bra som alltid :) Jag vet faktiskt inte när jag kommer hem nästa gång, är lite mycket nu framöver med kursen så får se om jag hinner hem innan jag flyttar igen...hä visar sig :) Kram

2009-04-17 @ 08:33:10
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: stina

håller tummar för dig på provtagningen!

nervöst förstår jag-själv är jag skit nerväs för patrik måste gå till läkaren med ett problem som han tydligen dragits med i ettochetthalvt år utan att knysta om....och det är ett sånnt problem som kan vara mindre bra. ovanligt i hans ålder men med tanke på att hans lillebror gick bort vid 25 så är det inte utan att man funderar.



kramis!

2009-04-17 @ 09:51:52
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: stina

...ja och justja. om in te bokhyllan åker på tippen idag så ring-jag kommer med släpkärra så suttar vi den där hyllan!

2009-04-17 @ 09:53:11
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0