våååååååår

jaha, då var det jobb dag igen, lite segt efter att haft semester 1 vecka... men men...
va till Larsbo igår och det vart en hel dag... va inte hemma förrens vid 9 tror jag...

va förbi graven på vägen dit och tände ljus, va så fint med påskliljor...

usch, det känns fortfarande helt overkligt att det är min älskade morfar som ligger där, trots att det snart är 1 år sedan har jag inte fattat, kommer nog aldrig göra det heller...



Plocka lite blåsippor och tussilago som jag satt på nelsons grav, det vart fint...

Han saknar jag oxå massor, känns konstigt att va där utan att han kommer springandes...

Drog även med mig Daniel på en promenad runt halldammen... gud va mysigt det är nu när det är vår... man verkligen njuter

   


sådär, nu fick ni lite vår bilder oxå =)

Nu har jag förresten mer grejer jag ska pyssla med, fick en gammal tvättbräda av mormor och så mina gamla skor jag hade när jag va liten, så nu ska här grejas, sen hade mormor virkat klart våran fönster remsa till data rummet, så nu vill jag bara kasta ut den vita bokhyllan och bokhyllan i vardagsrummet och greja greja greja....






Kommentarer
Postat av: Minsta syrran =)

Tjusiga kort, i tjusiga Larsbo ;) Jodå, vi hade det jätte roligt på resan =)



Älskar dej <33



Tjyss!

2009-04-13 @ 16:47:06
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: syster störst

ja-det är riktigt fint vid halldammen. spännande med pyssel, vi har räfsat eldat och hjälpt grannen med stoooora vedbitar och grejjat i helgen. bara njutit av våren.

vet du, det är 13 år sedan jag förlorade min moster och fortfarande 3 år efter hennes bortgång kunde jag få för mig att jag skulle gå till henne och hälsa på-för att sen komma på att "men hon finns ju inte!" när 10 år hade gått var det som igår. idag kan jag faktiskt göra mig av med saker som jag ärvt som jag inte använder eller är utslitet utan att ha dåligt samvete.

sorg är en lång process.

men jag brukar försöka tänka på det roliga och trevliga som vi hade istället för att tänka på saknaden och det vi inte kan ha något mer...



..men dit tar det lite tid.



kramar stora, kramar!

2009-04-13 @ 18:36:17
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: Caroline

Fan han du för på tvättbrädan=(



Skynda dig hit nu...Har en sak till dig...

2009-04-14 @ 15:17:23
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0