ska det aldrig ta slut nån gång...

vart iväg med nelson idag, först torkel men det vart raka vägen till falu djursjukhus, och där är han kvar än, han har vätska i buken och feber, han misstänkte antingen nåt med levern lr nåt virus som heter FIP. nyss pratat med dom och leverproverna va bra, så då är det antagligen det där viruset, setat och sökt massa på nätet nu, och det ser inte bra ut...

Proverna ska skickas till uppsala för att få ett svar, men det visade medel... så ja...

Usch jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Tror vi kommer få ta bort han... hur ska jag klara mig utan min älskade katt???


Kommentarer
Postat av: systerstina

Hoppas det går vägen för din misse. Om jag inte minns fel så var det samma virus som en katt jag och mattias hade, den missen fick vi ta bort. Men det var som Maria hos Torkel sa:

"vi ska inte låta missen lida mer"...hon hade rätt men det var ack så hårt för oss! Men jag är inte 100% på at det var samma men när jag läser om det så låter det lika.

Puss och kramen på dig!!

2009-02-02 @ 21:59:29
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: M-L

men gud....

stackars dig!!!! hoppas verkligen det blir bra med missen igen!! sånt där är verkligen bland det värsta som finns :(:(



KRAMAR!!!!

2009-02-03 @ 02:17:38
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0