söt vincent

då var det ny vecka och jag har varit dålig på att blogga... men så är det ibland =) passar iaf på att lägga in 2 bilder på sötaste bebisen
   och här är han redo för hemfärd =)  han är så söt

I veckan ska jag åka och inhandla presenten till dom, Lurade med mig Josefin, om hon nu inte blir sjuk, men det hoppas jag inte hon blir...

Vet vad jag ska köpa åt dom men kunde inte handla den innan, för jag va tvungen att veta vad det var för nåt som kom ut innan =)
Men jag hitta en liten body iaf som jag köpte åt dom, ville ju ha nåt med mig i fredags, och den tyckte jag va riktigt gullig =)



Nej nu ska jag packa lite, blir ju from ikväll Larsbo bo i 2 veckor...

puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej.. kika in på min blogg, jag lottar ut en header

2009-02-23 @ 14:17:47
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj... vet du en sak?! Jag börjar känna mig bättre, Så jag kommer helt säkert till jobbet imorn. Om det nu inte vänder, men det skiter jag i kommer i alla fall:)..puss puss

2009-02-23 @ 19:47:34
Postat av: Linda & Lovina

varför ska du bo i Larsbo i 2 veckor?

Lovina var 53 cm och vägde 3740 gram... =) men nu börjar hon bli stoora tjejen=) går så fruktansvärt fort alltså!



kram kram

2009-02-24 @ 09:09:04
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0