stackars min bebis

jaha då var det söndag igen... jag kan inte för mitt liv fatta att tiden kan gå så fort...
Och Daniel åker ikväll ist för i morgon bitti... åhh... snyft...

Men det är klart det måste va lite bättre att åka på kvällen än att gå upp mitt i natten och åka och sen jobba en hel dag!!!

Ska strax iväg och spela biljard, dom öppnar idag tror jag nere på stan, så det ska bli trevligt...
Sen ska vi till Daniel och hälsa på, det blir oxå trevligt för han har jag inte träffat på flera veckor...

Lär nog i väg med Nelson i morgon igen, han blir då inge bättre, lr han va bättre ett tag och börja äta lite igen, men nu ter han inte ens godiset som han annars kan gå genom eld och vatten för att få,... lilla skrutten,


Hoppas han blri bra snart... jag blir ju så orolig vad det är... han har ju ätit pencillin i flera dagar nu och lunginflammationen borde ha gett med sig...
Kanske är nåt annat oxå...

Nej nu lär jag skutta in i duschen...

Fast jag har så satans ont på hälarna, skulle gå in mina nya skor igår tänkte jag, och det gick väll fint förutom att jag fick 2 blåsor, en på varje häl, och jag va ju tvungen att peta sönder dom så nu svider det rätt rejält!!!

Ha en bra söndag!!!

Kommentarer
Postat av: M-L

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa åh! SOMMAR, KOM IGEN NU DÅÅÅ!!!! :D men snart är vi där! det går fortare än man kanske tror! snart är det vår.. och sen rulla bara resten på! HÄRLIGT!!!! :D



KRAMAR!!!!

2009-02-01 @ 18:28:55
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0