Trevlig alla <3 dag

Ja jag hoppas alla får en bra dag idag!
Fast egentligen, behöver man en speciell dag för att visa alla hur mycket man bryr sig om dom???
Är inte det sånt man borde göra varje dag...
Eller har jag fel???

Fast visst är det mysigt med alla <3 dag, det kan jag inte förneka :)


                                                       

                                                  

Så ha en riktigt bra dag alla mina nära&kära!!!!!!
Tack för att ni finns, ni är bäst...

Utan er vore jag ingenting, det är ni som gör mitt liv värt att leva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig <3

2009-02-14 @ 15:57:30
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Mamma

Har tänt ett ljus på Nelsons grav idag, på Alla Hjärtans Dag.Saknar honom här hemma!

Kram mamma

2009-02-14 @ 17:13:29
Postat av: systerstina

Vilken vacker bukett du fått! Jag jobbade igår på gymmet-det är roligt igen, känner inte längre panik över att komma dit vilket känns "gött"! Har du sett min ommöblering i entren? Jag tycker det blev jättemysig fika hörna. Där babblades det och svallrades igår med diverse "starka" karlar om livets stoora frågor =D.

Så, jag har träningsverk idag-inte av träning utan dammsugning av golv, maskiner och under löpband och lister...och ja-allt!! puhhh



Kommer du imorgon? Kram-lavvjo ;)!

2009-02-15 @ 10:51:36
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0