vill ha sommar och sol

jaha då var det lördag... ska snart göra mig i ordning för att fika med dom här 2 monstrerna ;)
 haha ingen vidare bild, men det är iaf båda 2 på samma bild =)

Prata med Caroline rätt nyss, hon hade känningar i magen, vad för känningar visste hon inte, men tänk om det är så att den lilla är på väg ut... åhh jag blir så nervös =)

Fast vore skönt om h*n kunde komma innan kryssningen kanske, för tänk om vi är mitt ute på ålands hav och den kommer ut, då måste jag nog sätta mig i en livbåt och ro in till land, och hur ska jag orka det med min kondis???

Nej nu ska jag kika till min sjukling...
Usch inge kul att vara sjuk.. men är väll inget man kan bestämma över själv...

Nu längtar jag iaf till varmare breddgrader, så trött på snö


nej ha en trevlig lördag!!!


*Carpe diem*

Kommentarer
Postat av: systerstina

Kan trösta dig med att den 1a bebblan sällan bara kommer sådär hejsan hoppsan. Man kan ha förvärkar i flera veckor-jag trodde maja skulle komma mååånga gånger-victor med!



Puss o kram hälsa sjukling!

2009-02-01 @ 10:21:37
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0