mera grejsande

och jag bara grejar och grejar... kan helt enkelt inte sluta... =) hoppas bara karln i huset/lägenheten gillar det oxå =)
köpte nya ljus grejer igår... vet inte riktigt vad det heter, så ni får se ist ;)
 sen har jag även satt upp några bokstäver jag köpte förut till hyllan jah satt i vardagsrummet som dom va lite för stora för =)
 sen gjorde pappa 2 brädor till mig som jag målat och skrivit på, ja jag vet handstilen är inte den snyggaste kanske, men det är tanken som räknas ;)  och min tanke va god =)

och så här vart allt att se ut tillsammans =)

det är iaf ovanför sängen... som jag förresten skulle kunna tänka mig en ny... men det törs jag inte andas om ;)

nej nu ska jag fortsätta plocka och greja lite sen tar jag faktiskt semester med grejandet tills nästa vecka...

i kväll blir det grillning och förhoppningsvis en ridtur hos Per&Terese.... det ska bli skoj... va så länge sen jag red, så blir nästan lite nervös... haha....

aja får se om jag sitter kvar i sadeln lr trillar av!!!

så nu längtar jag efter min karl oxå som ska komma hem i dag ;) i miss him alot!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Ssssss

Lampgrejjsen heter lampetter och de var fina! ;)



Visst är det skönt med karlar HEMMA!

2009-06-13 @ 19:48:02
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0