solo igen då =(

japp det är precis vad jag är...
Daniel har åkt till sthlm för att jobba och kommer hem på torsdag... är så tomt när han är borta, fast blir bara 3 veckor... men ändå så är det lika tråkigt!!!

Men han har gått hemma i 3 månader nu... fattar inte, tiden bara springer iväg...

igår vart det drakbåten... det var trevligt... trodde aldrig jag skulle få i mig nå alkohol 2 dagar på raken, men det gick bra...och kul har jag haft

trevligt att umgåtts med leo hela helgen... riktigt skoj...
saknar henne när man inte träffas så ofta, ska ta mig i kragen och hälsa på henne snart... måste ju faktiskt träffa hennes karl oxå och godkänna ;)

nej nu ska jag glo runt lite sen lägga mig, upp och jobba tidigt i morgon =(

men blir tomt att sova utan min älskade karl... men men får väll gå det med

Kommentarer
Postat av: Stajnalajna

Förstår verkligen att det känns tomt! Nu har jag "glottrunt" lite och skall ägna mig åt "tvätthögen" som min make undrade lite försynt om jag gjorde allt vad jag kunde för att undvika ;)!



Kramish

2009-06-08 @ 14:16:11
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0