SOOOL

jaha då ska jag nog ta och skriva en rad lr två igen...
vet att jag inte är lika aktiv på bloggen längre som jag va förut... men det blir väll så ibland antar jag!!!

Just nu sitter jag och väntar på min käre far som ska komma och hämta mig vid 1 för vi ska luncha på coco thai lr hur det nu stavas, hur som helst ska det bli riktigt trevligt... inte ofta det händer!!!


sen på eftermiddagen/kvällen ska jag till caroline och vincent och mysa lite och grilla, daniel är i sthlm igen så jag kanju som vanligt ine va själv, ja jag vet är nåt fel på mig men men så är det bara!!!

men då va hon snäll och sa att jag fick komma dit, fast tror hon hade en baktanke med det, för fredrik ska fiska inatt så hon ville nog ha sällskap på kvällen misstänker jag =)
kan hända att vi är rätt lika i bland ;)

va till blge igår, och shoppa lite på önskehuset, dom hade ju rea =)
sen va jag och josefin till mormors hus i söndags och fynda lite där med.... ;)

måste nog skärpa mig med allt shoppande tror jag!!!

apropå shopping så shoppa jag ett par ordentliga skor, både spring och gå... så hoppas dom är bra nu, inge kul att få ont i bena, lr ja fram bena...

nej nu ska jag kika runt lite sen kommer far min =)

ha en trevlig dag i SOLSKENET =)
ja för här skiner solen... det ni =)

Kommentarer
Postat av: Ssssss

Så du får ont i frambena? Hur går det med bakbena då? ;)

Puss på dig!



2009-06-17 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0