nu får det väll vara nog, lr???

ja lär bli hemma idag igen från jobbet, det tar emot... men jag orkar inte... fan att man ska va sjuk... jag som aldrig är hemma från jobbet... men å andra sidan så borde ju ingen tvivla på att jag verkligen är sjuk när jag väl är hemma, eller??? =)

Nej nu vill jag iaf bli frisk... i morgon ska jag jobba... det har jag bestämt... orkar inte gå hemma nå mer... plus att man förlorar så mycket på den redan helt sjukt låga lönen!!!

Man har inte ens råd att vara sjuk... het bedrövligt!!!

Ska försöka ladda tills på fredag så gott det går... får då hoppas jag att det blir utgång nu, annars grinar jag!
Fast kan erkänna att jag inte direkt är super peppad, men det är väll kanske inte så konstigt heller!!! men det kommer...


Kommentarer
Postat av: M-L

jaaaa KRYA PÅ DIG! fyfan va dålig man kan bli ibland.. av ett SKITLITET PATETISKT virus!! det är ju egentligen helt sjukt. ja sjukt. på alla vis alltså ;)



näääää men se till att bli frisk! jag tror banne mig jag ska ta och köpa en sån där biljett så då lär vi ju sheika satan :D



ROLIG BILD PÅ KATTEN OCKSÅ!! haha!! suck.. dom där djuren... :)



MÅNGA KRAMAR!!!!

2009-03-24 @ 18:34:27
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: mia

men tjejen, du får väl ändå betalt när du är sjuk, om inte från jobbet så från FK?? och du lär väl ha nånstans runt hundringen i lön, de är väl ändå inte dåligt? :)kram

2009-03-24 @ 20:14:56
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0