sötaste söt ungen

ja då har jag nyss kommit hem från dom här sötisarna =) Han vart 1 månad idag =)


är som att nåt tar tag i mig och drar mig dit =) hihi... han är så söt så det är helt sjukt!!!
Och han har börjat flina en hel del, men bara när jag höll i han, va en caroline som vart lite sur över det... haha =)

Kom hem från jobbet idag, då hade daniel köpt en present till mig... ett jätte fint halsband med delfiner på... det var så fint... och jag är så glad =)


Visst är det fint... passar perfekt eftersom jag älskar delfiner =)
Han köpte det bara för att han tyckte så synd om mig som va vaken hela natten för jag hade så ont i magen!!!
Gulligt tycker jag!!!

nej nu ska jag vänta på Grey´s... missa det förra veckan så har inte en aning om vad som hände då!!!

*Take care*

Kommentarer
Postat av: systerstina

vicken karl!!! ;)

Stackars dej med onda magen-kram!

2009-03-18 @ 21:41:38
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0