stolt moster åt dom här små liven =)

äntligen, idag var det dags för sovmorgon... och det såg jag verkligen fram emot... så döm om min förvåning när det ringer kl 6 i morse... Det var Daniel som så glatt skulle ringa och väcka mig så jag inte kom försent till jobbet... tack tack, då har jag god tid på mig eftersom jag inte börjar förrens kl 14.... tack tack!!!
Fast som jag somna om ganska direkt...

Men tänk om dom kunde lyssna på oss nångång... vet inte hur många gånger jag sagt att jag jobbar kväll, och vänligt men bestämt tackat nej när han erbjöds sig att ringa och väcka mig... åhh dessa karlar =)

   

Där är iaf några kort sen i måndags då vi va till caroline och hälsa på, så då va alla syster barnen samlade =)
för visst heter det väll så, dom jag är moster åt???

Nej dags att börja göra sig i ordning, snart dags för jobb och möte!!!
Men först våra bästa år =) jihoo.... ;)

*Det är bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls*

Kommentarer
Postat av: systerstina

Sötgrisarna-snacka om att Maja är stolt kusin till liiie V, hon tyckte hon såg bäng ut på bilden för hon var på g att blunda men vaad gör de;).

Hoppas din nacke fick sig en rar duvning!



Kramelikram!

2009-03-21 @ 10:38:25
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0