cirkus ;)

ja jag var ju som sagt barnvakt igår, lr barnvakt och barnvakt, va ju hemma hos dom och passa sötungen när dom greja i trädgården... och det gick toppen =)
 

se på första kortet vad glad man kan vara när moster bytt blöja =) haha... lr ja på han alltså och inte på mig själv... ;)

sen på kvällen va vi på cirkus. Brasil Jack, det var riktigt skoj faktiskt... fast dom hade mycket med katter som greja och det tycker jag inte om, men det var skoj iaf...
  

fick inga vidare bilder men det var svårt att ta skyller jag på ... =)

nu har vi grejat och rensat i förrådet, ska stå på loppis i morgon på gammelgården med sara, det blir kul och så hoppas jag vi får sälja mycket, för vet inte om jag får plats med alla grejer hemma igen...

nej nu ska jag spela doctor mario och spöa min snygging =)

ha en trevlig fredags kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Sara =)

det ska bli trevligt skruttan :P

Älskar dej.

Puss <3

2009-05-15 @ 22:28:00
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0