knäppskalle = Jag

ja men hallå, hur skulle vi kunna åka till mormors hus på fredag? Det är ju för faan BAL!!!
ibland tänker jag inte längre än näsan räcker, kan hända att den är rätt stor men så långt räcker den inte =)
tokigt, så det blir i morgon ist... ska bli trevligt... dom har så himla mycket fint där...

nyss kollat på Grey´s, fast hann bara se halva tyvärr eftersom jag jobbat kväll... men men man får vara glad för det lilla =)

Hoppas på att hitta mina bokstäver i morgon, har letat länge efter 2 st och så hitta jag dom i fagersta men insåg rätt snabbt att dom ser väldigt fjuttiga ut på hyllan så ska se om dom finns lite större på mormors hus! vilket jag hoppas...

satte även upp en lampa igår som jag shoppa i Ullared och det blev riktigt fint faktiskt... synd bara att jag inte köpte 2 som jag tänkte... kanske kan be Emelie köpa en och skicka hit!
får fundera på saken helt enkelt...

Hon kommer förresten hit i sommar och det blir riktigt trevligt... eftersom hon aldrig varit och hälsat på där vi bor nu, så det längtar jag till...

Sen resan i höst med annas syster, då ville emelie oxå åka med så det blir ju toppen, destoa roligare ju fler man än... längtar som en tok dit iaf...
får se vart det bär av, lutar mot Bulgarien nu iaf... men det visar sig...

nej nu ska jag greja lite sen sova, det ska bli skönt för vi bäddade rent i morse, och då sover man så skönt....

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad letar du efter för bokstäver?

rostiga fina i järn finns hos kol&rosors i smedjebacken.

jag har beställt av en tjejj som heter ida till grabbarnas rum-eftersom jag vill ha dem svarta och inte har ngn figursåg vilket jag önskar jag hade så mailade jag henne och beställde, 40 spänn plus frakt på 12-14 spänn-du hittar henne på

http://drommaromvittochshabby.blogspot.com/

men lycka till på mormors imorgon-om det är öppet villsäga, är det inte röd dag?



pussåkram-ses på fredag!

2009-05-20 @ 22:37:57
Postat av: stinafina

detdär inlägget ovan är från mej-eftersom åxå jag är lite "kortnäst"...;)

2009-05-20 @ 22:38:52
Postat av: LEDIG =D

jo just de, jagvar ju ledig imorrn ju :P Men kanske kan bli med ändå =) Får se hur det blir.



OCH tur att du ändrade dag för Mormorshus, eftersom balen är då ;)



Älskar dej.

Puss

2009-05-21 @ 00:28:11
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hallå!

Har du sett mina bokstäver jag köpt.? Men ska måla lite mer vitt på dem bara.



kram

2009-05-21 @ 09:58:24
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0