solo ikväll

ja det är precis vad jag är det, daniel är hos daniel och dom ska sitta hemma och dricka, och då sa jag vänligt men bestämt att då får du vackert sova kvar, för jag vill inte ha hem en full och odräglig karl mitt i natten när jag ska upp och jobba tidigt i morgon!

Stod ju på loppis idag med sara, det gick bra... över förväntan, tjänade visserligen inte mer än kanske 500 lr så när bordsavgiften va betald, men syftet med det hela va ju faktiskt att bli av med skiten så därför satt jag väldigt låga priser för att slippa släpa hem det igen... och det funka tydligen =)

ska rota fram lite mera grejer för bokade bord åt mig och daniel nästa lördag igen... va riktigt skoj att sitta där kan jag erkänna ) blåste dock lite kallt men det är smällar man får ta, men hoppas dock på bättre väder nästa lördag =)

nej nu ska jag räkna min förtjänst från dagens loppis =)
ha en trevlig kväll alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh då får du säga till vart du står på lö så kommer jag och hälsar på :)

2009-05-17 @ 11:47:00
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0