the fishing

yes va ju som sagt och fiska igår,och det gick väll bra... om man fråga daniel och robert... dom som fick fisk =)
själv lyckades jag bara med att kasta bort 3 drag... och tappa 2 lr 3 fiskar... men det var lyckat ändå...
för det var trevligt och mysigt...

riktigt mysigt ställe, vi grilla och bara njöt... funderar på att åka dit nån gång och sova kvar, fanns en liten stuga man kunde sova kvar i... tänk va mysigt.... fiska, grilla dricka nån öl kanske och bara njuta...

ska bara få ihop några stycken först ;)

idag är det åter dags för jobb... lite segt när man vart ledig... men jag ska inte klaga, för jag har iaf ett jobb att gå till och det ska man vara tacksam över i dessa tider...
.
Prata även med min älsakde Leo igår... det var trevligt... prata nästan i 2 1/2 timme.... tiden bara sprang iväg :)

nej nu ska jag förbereda mig för jobbet

Kommentarer
Postat av: Agda...

åh vad mysigt att åka ut så där =)

Hoppas ni hade trevligt, eller dumt, det skrev du ju att ni hade, men iaf :P

Älskar dej.

Puss <3

2009-05-25 @ 21:21:12
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0