tjing

nej nu är det minsann dags att skriva lite igen... har ju inte skrivit sen valborg tror jag, som förresten var riktigt trevligt... kubb grillning trevligt sällskap... kan det bli bättre? nej jag trodde väll inte det heller =)

i morgon bär det iväg till Ullared, hoppas det går bättre den här gången på nedfärden, vill helst inte köra på ett rådjur den här gången oxå...

men dock verkar magen leva sitt eget liv, så funderar på att lämna den kvar sen när vi åker hem... för nu jävlar gör den ont... så typiskt... så fort man ska göra nåt roligt så krånglar den saten...

visst att ha ont i magen det kan jag ta, för det vet jag att jag alltid kommer att få ha till och från... men när det gör panik ont så man inte kan va still då är det inte så kul... blir helt enkelt totalt livrädd att det ska bli som förut och jag måste operera mig igen...

för det vill jag inte gå igenom en gång till tack...

nej men nu var det väll ändå inte magen jag skulle gnälla om, men det är så skönt att få skriva av sig lite...
vill man inte så behöver man ju trots allt inte läsa mitt strunt =)

nej om man ska ta och gå en liten promenad med min darling och sen hem och packa lite... för vi åker tidigt i morgon bitti, vid halv 6 skulle jag tippa på, vilket enligt mig är mitt i natten... =) morgon trött som jag är

ska bli skoj att träffa emelie, det blir så sällan, lr ja mer än sällan, det blir dom gånger jag är till ullared, vilket är alldeles för sällan ;)

tänkte jag skulle lägga ut lite bilder från sist april men dom va visst inte inlagda än på datorn så det får bli vid ett senare tillfälle för nu orkar jag helt enkelt inte...




Kommentarer
Postat av: hanna

ja det tycker jag låter bra :)drygt med mage som krånglar, vi kan ta och göra ett litet byte nu när du ska iväg, du tar min allergi och jag avlastar din mage (då kan du i lugn och ro shoppa loss :) ) Ha det så kul nu och hälsa hela gänget! Och ja, undvik allt i djurväg :p kramar!!

2009-05-06 @ 18:56:18
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman, låter inte bra med magen! Försök att ta det så lugnt du bara kan. Vet att det kan vara lätt för en annan att säga. Hoppas du får en trevlig resa iaf.. du är lite dålig på att uppdatera bloggen.. hihi! Trevlit på vaborg! Måste snart göras om. När skulle det bli pannkaka och allt vad det var?! kramar

2009-05-06 @ 20:55:50
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Leo

Ååh, vad roligt att åka till ullared, shoppa in upp alla besparingar bara haha..



KÖR FÖRSIKTIGT!!



Puss Dynamit Harry

2009-05-06 @ 20:58:57
URL: http://bittrabritta.blogg.se/
Postat av: Sara

HAV SEX! Åke rinte du med oss eller? Så sent ska då inte vi åka ;) Nejdå, ska bli trevligt att åka iväg lite =) Hoppas magen blir bättre bara..

Älskar dej <3

2009-05-06 @ 22:44:31
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0