tjingeling

jaha, jag ska ju inte vara sämre än nån annan så nu ska jag minsann skriva en rad lr två =)

satt på loppis igår, och det var skoj...hade jäkla tur med vädret... när det va ca en halvtimme kvar så börja det bara vräka ner... helt sjukt.. bara forsa ner, men sen sluta det och vi åkte hem... försäljningen gick bra tycker jag....
vart ju av med lite skrot så det är toppen... allt man inte behöver släpa hem igen är great =)

nu ska vi snart ringa och höra om fiske kort...ska nämligen fiska idag hade vi planerat... jag daniel och robert... så det blir najs =)

och grilla lite korv oxå kanske ;)


bara för att sara va så snygg får ni en bild igen på henne =)

Kommentarer
Postat av: Sara (=

Nämen, haha :P

2009-05-24 @ 12:04:18
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: snurrstina

puss å kram!

2009-05-25 @ 08:28:16
URL: http://annastinahomlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0